måndag 19 maj 2008

Gifter mig i morgon Getting married tomorrow

Sa, i morgon ar det dags, kl. 17 svensk tid, fast 11 har. Kanner mig valdigt avslappnad och det kommer bli ett valdigt enkelt brollop. Vadret ar harligt och jag njuter i fulla drag! Nasta gang jag skriver ar jag en Creech pa riktigt.

So, tomorrow it is time, 5 pm Swedish time, but 11 am here. I feel very relaxed and it will be a very simple wedding. The weather is amazing and I am enjoying it to the fullest! Next time I am writing I will be a Creech for real.

3 kommentarer:

Iccle One sa...

Congratulations Mrs Creech!!! I'm still writing your letter, but will finish it and pop it in the post before too long. I look forward to hearing all about how your special day went!

Stefan sa...

Supergrattis till dig! det ska bli spännade att följa din resa...
/Stefan, Anna-Eva och MaLTE

Elle sa...

Grattis!