måndag 20 oktober 2008

En vecka kvar / One week to go

Torstig? / Thirsty?Joda, Daniel vet att han inte far, men ah vad han ar busig. / Oh yes, Daniel knows he can't do that, but he is a cheeky monkey.
Jag och lilla Eloise / Me and little Eloise
Jag klar pa Abenique efter badet. Se vilket leende! / Me dressing Abenique after bath. Look at that smile!
Ashleigh brukar vara busig nar hon ska kla pa sig. / Ashleigh is very cheeky when it comes to dress.
Jag och lilla Valentina, hon har borjat le nu! Halsbandet ar min skyddsangel min syster gav mig innan jag akte hit. / Me and little Valentina, she has started to smile now! The necklace was given to me as a guardian angel before I went here from my sister.



I fredags hade jag och Gemma hand om hela grupp A sjalva, da resten av barnhemmet var pa utflykt, och det gick jattebra. Vi kande oss nagot stolta over att ha klarat det. Fast pa natten sedan fick vi magsjukan bada tva. Som tur ar hann jag njuta av annu en solnedgang uppe pa Signal Hill med Ashleigh och Therese med massa tjejsnack, eldflugor och vackra stjarnor, det var helt otroligt!

Lagger upp bilder tagna idag pa barnhemmet.



Today it is only a week until I am home again, and I can feel it. I'm more attached to the kids than I thought I would be, you see their daily progress and lovely laughter, and hoping they will have good lives when they grow up.

On Friday, me and Gemma took care of the whole of group A ourselves, when the rest of the orphanage was out, and it went fine. We felt quite proud to manage that task. The night after I had a belly bug though, but luckily I had the time to enjoy another sunset at the beautiful Signal Hill with Ashleigh and Therese with a lot of girl talk, fire flies and beautiful stars, it was totally amazing!

Putting up some pictures taken today from the orphanage.

Inga kommentarer: